خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید خادم پر قهورد سفلی کبودراهنگ خبر داد

 توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در بخش گل‌تپه کبودراهنگ

کبودراهنگ-فرمانده حوزه شهید خادم پر قهورد سفلی شهرستان کبودراهنگ از توزیع بیش از ۱۲۰ بسته معیشتی در بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۶۵۶
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

محمود فیضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: بیش از ۱۲۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ توزیع شد.

وی گفت: رزمایش کمک مومنانه با هدف لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا در راستای دستگیری از افراد و سرپرستان کم درآمد و خانواده‌های آسیب دیده در شرایط کرونا انجام می‌شود.

فرمانده حوزه شهید خادم پر قهورد سفلی کبودراهنگ ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون طی چند مرحله در قالب طرح شهید سلیمانی به همت بسیجیان حوزه اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کرده‌ایم.

وی گفت: در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه نیز در حوزه مقاومت شهید خادم پر قهورد سفلی به کمک خیرین و مردم شهیدپرور منطقه توانستیم ۱۲۰ بسته معیشتی به مبلغ ۴۸ میلیون تومان هر بسته به ارزش ۴۰۰ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع کنیم.

فیضی در پایان افزود: هر بسته معیشتی شامل برنج، انواع حبوبات، روغن و ماکارونی و سیب زمینی بود که توسط بسیجیان در حاشیه شهر گل تپه و روستاهای آن توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات